poniedziałek, 13 lutego 2017

Moja Masza.


Uwielbiam się uczyć, w końcu robimy to całe życie :)
Nie zawsze jednak z takimi efektami, jakie chcielibyśmy osiągnąć. Nie jesteśmy stworzeni do wszystkiego i nie wszystko jest dla każdego.
Bardzo często korzystam z blogów - czy to szukając przepisu, wzoru, inspiracji, etc.
Często zachwycam się nie tylko interesującym mnie tematem, ale również techniką opisania przekazywanej wiedzy, budową strony czy efektownymi zdjęciami. Ja tego nie potrafię. I jak to się mówi-musztarda po obiedzie-otworzyłam Blog, zapisałam posty i wzięłam udział w różnych zabawach. Mam również przyjemność czytać komentarze od Was-Bardzo dziękuję :)
Jestem winna Wam Wszystkim szacunek, który powinien być widoczny kiedy cokolwiek publikuję, a mam kiepskie zdjęcia i wiele innych braków.
Tak więc zaczęłam poszukiwać poradników blogera, przede wszystkim co do zdjęć. Trafiłam na www.blogia.pl i zastosowałam proponowany kod css. Nowe zdjęcia będę też obrabiać pikselowo przed opublikowaniem. Jednak zastosowany kod zadziałał jak najbardziej, tylko że już istniejące fotki rozpikselowały się nieestetycznie. To naprawdę wyższa szkoła jazdy i jeszcze długa droga przede mną.
Bardziej zadowolona jestem ze swoich postępów w robótkach, czymś się muszę pocieszyć ;)
Bardzo lubianą bajką w naszym domu jest Masza i Niedźwiedź :) szczególnie w orginalnej rosyjskiej wersji - przydały się lekcje starej  szkoły lat PRL :)
Maszeńkę samam chciałam i zrobiłam, niezbyt efektowna ale moja ;)


O kolejną poprosiła koleżanka dla córeczki- raczej ładniejsza, ale najważniejsze, że dostałam w zamian przepiękne fotki zadowolonej Królewny tulącej maskotki <3



Tak więc - Nauka to potęgi klucz - ale grunt to praktyka :)
I jeszcze mała anegdotka z dzisiejszego poranka.
Kiedy szykowaliśmy się rano do szkoły Brzdąc nagle mnie zaskakuje " Jeszcze mamy 12 minut, a wiesz, że jestem Małym Einsteinem i właśnie mam pomysł - mogę użyć folii spożywczej i sprawdzić czy się uda? Zdążę"
No jak mogłabym nie pozwolić :)
Zdążył i sprawdził :) a chodziło o jego karty Pokemon, czy będą bardziej błyszczące ;)
Pozdrawiamy

1 komentarz:

  1. Masze i niedzwiadki sa cudowne!Dla mnie szydelkowe zabawki to wyzsza szkola jazdy,wciaz niedostepne...za to zrobilam niedawno tort z Maszka:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
mazurowska.alicja@gmail.com