poniedziałek, 13 marca 2017

Fotogra

Urodzinowa zabawa Art Piaskownicy

uważam, że pomoże mi uzupełnić swój profil.
Od pewnego czasu dzielę się z Wami swoimi pracami i otrzymałam wiele tak miłych komentarzy, za wszystkie bardzo dziękuję <3 , jednak nie potrafiłam przedstawić siebie, tak by się opisać ale zarazem nie zblamować się, mówiąc językiem młodzieżowym ;)
Dlatego spróbuję

1. Mam na imię  Alicja, na blogu jestem z Wami jako Handalutka 
2. Mój drugi świat to http://handalutka.blogspot.com
3. W wielu miejscach Polski mieszkałam, ale odkąd założyłam rodzinę pozostałam w Katowicach.
4. Pochodzę z licznej rodziny i mam liczną rodzinę :) Mam trójkę dzieci- córa Ewelina jest na ostatnim roku magisterki filologi hiszpańskiej, starszy syn na miesiąc przed maturą zmienił zdanie odnośnie studiów i z biotechnologii ma być ASP :) przez co pauzuje, ciężko pracuje i pobiera nauki na kursie grafiki, prowadząc przy tym swój zespół rockowy(ta jedna pasja się nie zmienia ;) ), a najmłodszy, od miesiąca jedenastolatek - nastolatek, jak to dumnie podkreśla ;) - wszystkim nam rozświetla każdy dzień swoją dziecięcą radością i pomysłami.
5. Z wykształcenia jestem Technikiem Obsługi Ruchu Turystycznego oraz magistrem Rachunkowości Zarządczej, jednak moje doświadczenie zawodowe to z uwagi na dzieci głównie praca w hotelu. Obecnie odpoczywam i zbieram siły jako młoda produktywna rencistka.
6. Moją wielką pasją jest sprawianie niespodzianek i robienie prezentów innym, zwłaszcza dzieciom przez co zainteresownie pracami rękodzielniczymi zakorzenione od dzieciństwa staram się rozwijać i przekazywać jak tylko mogę.
7. Tego o mnie nie wiecie ;) pasjonuję się behawiorystyką. Zawsze kochałam taniec, obecnie nieco tchu brak ;) . Staram się dzielić z dzieciakami każdą dostępną chwilę jak tylko uda się nam zwariowanie, bo fantazja jest od tego, aby bawić się na całego. Uwielbiam czytać i grać we wszelkie planszówki, gry karciane, i gry Lego ;)


Wpisuję się pod postem AnnyMarii, [ponieważ jakoś dodała mi odwagi, by coś o sobie napisać].
Pozdrawiam jednak i Angi, która jak kosmopolitka zmieniała miejsca zamieszkania :)
AnetteL., która mieszka obecnie w Wielkopolsce, a sama tam sporo czasu spędziłam(nawet rok w technikum rolniczym ;) ) i zawsze żartujemy z rodzinką, że tak od Wrześni do Słupcy to linia kolejowa jest nasza.
Pozdrawiam 

10 komentarzy:

  1. dziękujemy ci za zgłoszenie :) proszę poprwa jakoś zdjęć bo nie wiele na nich widać ... pozdrawiam Ki DT AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię: ( muszę przejrzeć wiele poradników może coś się nauczę. A na tę chwilę wystarczy mi,że się Wam przedstawiłam Pozdrawiam

      Usuń
    2. rozumiemy ... dziękujemy zatem za dobre chęci :)

      Usuń
  2. Miło Ciebie poznać:) Widzę, że mamy wiele wspólnego:) Mieszkam między Wrześnią a Słupcą, ale bardziej na północ. Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło Cię poznać sama również uwielbiam planszówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że znalazłaś wspólne cechy ze mną i resztą dziewczyn. Świetną masz rodzinkę i pasje. Cieszę się, że wzięłaś udział w naszej zabawie. Pozdrawiam!/Angi DT Art Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię poznać. Zawsze marzyłam o 3 dzieci :). Pozdrawiam DT Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu udało mi się tu dotrzeć. Trochę późno. Ale lepiej późno niż wcale.
    Cieszę się, że przesłałaś swoje zgłoszenie do naszej zabawy i trochę nam o sobie opowiedziałaś. Liczna rodzina to coś, co zdecydowanie nas łączy - ja mam jeszcze czworo rodzeństwa, tak więc niezła zgraja spotyka się zwykle na święta :) Taniec też lubiłam, ale ostatnio niewiele mam okazji, aby korzystać z tej przyjemności.
    Raz jeszcze dziękuję za zgłoszenie, życzę wszystkiego, co najlepsze i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)