poniedziałek, 6 lutego 2017

Pakujemy prezent

Junior-junior wybierał się na urodzinki do kolegi, po syzyfowych trudach zakupu prezentu, pozostaliśmy tradycyjnie przy  ponadczasowych klockach Lego ;) Jak mawia Pawełek - klocków nigdy dość :D nawet kiedy sam kiedyś dostał zestaw, który już miał, ucieszył się i stwierdził " No to mogę zrobić własny model" ;)
Kiedy wróciliśmy do domu okazało się jednak, iż jak zwykle nie wszystko kupiłam - oczywiście zapomniałam o opakowaniu.
Jestem takim chomikiem zbieraczem -często ukrywam różne pudełka, papierki po cukierkach, czasopisma itp. Bywa też, że kupuję coś pod wpływem chwili ;) I tak odnalazłam w zbiorach papier pakowy z motywem Star Wars :) (klocki kupiliśmy właśnie z tej serii). Pudełko zapakować - nie problem przecież. Jednak słodycze miały nieforemne opakowanie i brakło mi wizji jak prezent będzie wyglądał.
I tu chwalę nowoczesną technologię i Bloggerów :) trochę szperania i tak nam wyszło




Użyliśmy kartonika po kinowym popcornie, który nam służył do zabawy Naszego kosza :) może kiedyś będzie to temat bloga ? pomysły potrafią czasem zaskakiwać Nas samych :)
Proste wykonanie i zwykłe materiały, z których coś tam sobie tworzę. Czasami wystarczy coś prostego :) I podobało się :) i solenizantowi i innym mamom, co tym bardziej nasz ucieszyło, ponieważ ile wartości miałaby jakakolwiek praca, kiedy nie przynosiłaby chociaż odrobinę radości.
I tak powstały kolejne Tagi, które same, tak poprostu stały się upominkami.
Nie ukrywam, że przy szperaniu na blogach trafiłam też na wyzwania, które pomogły i uratowały moją sklerozę ;)
Diabelskie Wyzwanie ze Studio Forty
i zgłoszę :) prostotę :)



Super kolorystyka. Moja córa nie lubi różu, ale lubi Paryż, jest fortel:)
zgłoszę 







11 komentarzy:

  1. najslodsze sa z wieza a mojemu synkowi oczywiście star warsowe najbardziej sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodkości ! Bardzo dziękujemy za udział w Diabelskim Wyzwaniu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! A różu jest tak mało, że prawie nie widać :D
    Gdybym mogła coś zasugerować: postaraj się uchwycić ostrość w zdjęciach bo cuda masz niesamowite, ale ciężko się je ogląda przez nieostre zdjęcia. Mam nadzieję, że się nie obrazisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani trochę :) wręcz przeciwnie :) wiem,że nie umie blogować i robić zdjęć - dlatego Bardzo dziękuję za szczere słowa <3 lubię się uczyć a dzięki poradom uprzejmych osób jest łatwiej Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piękne są te francuskie tagi! Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-) A co do zdjęć - oprzyj na czymś ręce, nie będą drżeć i będzie ostro :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za radę <3 Takich bardzo potrzebuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Paryż zawsze w modzie . Świetne romantyczne tagi.Pozdrawiam z wyzwania Nie-kartkowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam :) i dziękuję również: ) za inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
mazurowska.alicja@gmail.com